“HİÇ UNUTMAYACAĞIZ”
Aquapark’ta keyifli vakit geçiren çocuklar, “Bugünkü hediye çok güzel oldu. Çok eğlenceli bir yer. Herkese tavsiye ediyoruz. Ne güzel ki kaydıraktan kayıyoruz. Hava çok sıcak, serinliyoruz. Günümüz çok güzel ve verimli geçti. Atakum Belediyesi’nin bu hizmetini, hiç unutmayacağız.” diyerek mutluluklarını dile getirdiler. Veliler de, benzer etkinliklerin devamını beklediklerini belirterek “Çok memnunuz, çocuklarımız Aquapark’ta vakit geçirmeyi çok istiyorlar. Bugün, tatilin son günü olduğu için üzüldüler. Yaza erken açılış olursa, bizim için çok iyi olur. Ulaşım da çok kolay. Atakum Belediye Başkanımız Serhat Türkel’e, çalışmalarından dolayı çok teşekkür ederiz. Çocuklarımız için böyle avantajlı çalışmaları her zaman bekliyoruz. İmkanı olamayan çocuklar vardı. Onları çok sevindirdi. Çok teşekkür ederiz.” şeklinde konuştular. Samsun OLAY

Yorumlar