Canik’te atık yağ denetimi

09.11.2024 15:39
Canik’te atık yağ denetimi
Canik’te atık yağ denetimi
Canik Belediyesi, ilçede faaliyet gösteren restoranlarda atık yağ denetimi gerçekleştirdi. Canik Belediyesi, ilçede faaliyet gösteren market ve restoranlara yönelik denetimlerini aralıksız bir şekilde sürdürüyor. Canik Belediyesi, Samsun Büyükşehir Belediyesi, Samsun Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü ve Samsun İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından gerçekleştirilen ortak denetimde, ilçede bulunan özel bir alışveriş merkezinde yer alan restoranlarda denetim gerçekleştirildi. Restoranların üretim alanlarında incelemelerde bulunan ekipler kızartma yağlarının kullanım süreleri, saklanma koşulları ile bitkisel atık yağların geri dönüşüme kazandırılmasına ilişkin restoran sahiplerine bilgilendirmelerde bulundu. Restoranlar Mercek Altında Canik’te bulunan özel bir alışveriş merkezinde faaliyetlerine devam eden restoranları tek tek inceleyen ekipler, restoranlarda kullanılan kızartma yağlarının değerlerini ölçtü. Kızartma yağlarının değerleri ve kızartma yağlarının derece uygunluğu hakkında restoran sahiplerine ve çalışanlara hatırlatmalarda bulunan ekipler, ayrıca bitkisel atık yağların doğru bir şekilde saklanması, lisanslı firmalara teslim edilerek geri dönüşüme kazandırılması, sıfır atık ve küresel iklim değişikliği ile ilgili bilgilendirmelerde bulundu. Samsun OLAY  


Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu sen yap!

Samsun OLAY

Güneşin doğduğu şehirden, doğru haberin yükseldiği adrese. Samsun’un dününü unutmayan, bugünü kaçırmayan ve yarını kurmaya çalışan, ilkeli, özgün, etik haber merkezi.

Copyright© 2026 Tüm hakları saklıdır.

Sitemizdeki yazı, resim ve haberlerin her hakkı saklıdır. İzinsiz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.

Haber Yazılımı:MedyaPlus Haber Yazılımı