İlkadım Belediyesi ile SEAH arasında protokol imzalandı!

15.01.2025 17:29
İlkadım Belediyesi ile SEAH arasında protokol imzalandı!
İlkadım Belediyesi ile SEAH arasında protokol imzalandı!

İlkadım Belediyesi ile Samsun Eğitim ve Araştırma Hastanesi (SEAH) arasında savaş hallerinde, seferberlikte ve olağanüstü durumlarda işbirliği ve yardımlaşma yapılabilmesi amacıyla protokol imzalandı. Seferberlik, savaş halleri ve olağanüstü durumlarda Sivil Savunma Planlarının etkin bir şekilde uygulanabilmesi, can ve mal kaybının en aza indirilmesi amacıyla İlkadım Belediyesi ile Samsun Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimliği arasında Yardım ve İşbirliği Protokolü imzalandı. İlkadım Belediyesi’nde gerçekleşen ve 5 yıl sürecek protokolün imza törenine İlkadım Belediye Başkanı İhsan Kurnaz ve SEAH Başhekimi Doç. Dr. Ümit Çallı katıldı.

‘İŞBİRLİKLERİMİZ DEVAM EDECEK’

Kurumlararası karşılıklı işbirliği ve yardımlaşma protokollerinin devam edeceğini söyleyen İlkadım Belediye Başkanı İhsan Kurnaz, “Belediyemiz ve Samsun Eğitim ve Araştırma Hastanesi arasında çok önemli bir protokole imza attık. Seferberlik ve savaş hallerinde, yaşanabilecek doğal afetler gibi olağanüstü durumlarda iki kurum arasında işbirliği ve yardımlaşma yapılabilmesi amacıyla 5 yıl süreli bir protokolü imzalayarak hayata geçirdik. Elbette ki en büyük temennimiz savaş hallerinin olmaması, afetlerin yaşanmamasıdır. İmzaladığımız protokolün iki kuruma, ilçemize ve şehrimize hayırlı olmasını diliyorum. Farklı alanlarda farklı kurumlarla da işbirliklerimiz ve temasımız devam edecek” dedi. Samsun OLAY



Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu sen yap!

Samsun OLAY

Güneşin doğduğu şehirden, doğru haberin yükseldiği adrese. Samsun’un dününü unutmayan, bugünü kaçırmayan ve yarını kurmaya çalışan, ilkeli, özgün, etik haber merkezi.

Copyright© 2026 Tüm hakları saklıdır.

Sitemizdeki yazı, resim ve haberlerin her hakkı saklıdır. İzinsiz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.

Haber Yazılımı:MedyaPlus Haber Yazılımı