Samsunlu sporcumuz Türkiye ikincisi oldu

19.08.2024 16:03
Samsunlu sporcumuz Türkiye ikincisi oldu
Samsunlu sporcumuz Türkiye ikincisi oldu

Bolu’da 14-20 Ağustos 2024 tarihleri arasında düzenlenen Kadınlar, Gençler U21 ve U17 3 Bant Bilardo Türkiye Şampiyonası 2. Etap müsabakaları sona erdi. Samsunlu sporcumuz Selahattin Özkul, U21 kategorisinde Türkiye ikincisi oldu. Bu kategoride Türkiye şampiyonluğu elde eden sporcu ise Seymen Özbaş oldu. Ataberk Çerkez ile Mustafa Oğuz Ceylan ise üçüncülüğü paylaştı. Samsunlu sporcumuz Selahattin Özkul’u tebrik eder başarılarının devamını dileriz. Samsun OLAY



Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu sen yap!

Samsun OLAY

Güneşin doğduğu şehirden, doğru haberin yükseldiği adrese. Samsun’un dününü unutmayan, bugünü kaçırmayan ve yarını kurmaya çalışan, ilkeli, özgün, etik haber merkezi.

Copyright© 2026 Tüm hakları saklıdır.

Sitemizdeki yazı, resim ve haberlerin her hakkı saklıdır. İzinsiz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.

Haber Yazılımı:MedyaPlus Haber Yazılımı