SASKİ’nin Araç Filosuna 191 Milyon TL’lik Güçlü Takviye

Samsun Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (SASKİ), 191 milyon TL değerindeki yatırımla filosuna 15 kamyon, 5 çekici tır ve çok sayıda römork ekledi. Başkan Halit Doğan, “Altyapı hizmetleri daha hızlı ve etkin sürdürülecek” dedi.

21.05.2026 02:01
SASKİ’nin Araç Filosuna 191 Milyon TL’lik Güçlü Takviye
SASKİ’nin Araç Filosuna 191 Milyon TL’lik Güçlü Takviye


Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu sen yap!

Samsun OLAY

Güneşin doğduğu şehirden, doğru haberin yükseldiği adrese. Samsun’un dününü unutmayan, bugünü kaçırmayan ve yarını kurmaya çalışan, ilkeli, özgün, etik haber merkezi.

Copyright© 2026 Tüm hakları saklıdır.

Sitemizdeki yazı, resim ve haberlerin her hakkı saklıdır. İzinsiz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.

Haber Yazılımı:MedyaPlus Haber Yazılımı